Πολιτική Αποστολών και Επιστροφών

Χρόνος Παράδοσης

Η παράδοση των προϊόντων μας πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 3 έως 10 εργάσιμων ημερών σε όλη την Ελλάδα. Μόλις κάνετε την παραγγελία σας, είτε μέσω της ιστοσελίδας μας ergastiri24.gr είτε επικοινωνώντας απευθείας μαζί μας τηλεφωνικά στο 2384022000, θα διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα σας αποστέλλονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

Πραγματοποιούμε αποστολές σε καθημερινή βάση, με εξαίρεση τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες, επιτρέποντάς μας να επεξεργαζόμαστε αποτελεσματικά και να αποστέλλουμε παραγγελίες κατά τις τυπικές εργάσιμες ημέρες. Η παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται είτε από τις συνεργαζόμενες εταιρίες υπηρεσίας ταχυμεταφορών (Courier) είτε από τις συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρίες, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα σας φτάνουν σε εσάς με ασφάλεια και έγκαιρα. Οι παραδόσεις προγραμματίζονται από Δευτέρα έως Παρασκευή, σύμφωνα με τις τυπικές ώρες εργασίας. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι εάν η τοποθεσία σας βρίσκεται σε μια πιο απομακρυσμένη ή πιο δύσκολη περιοχή για πρόσβαση, ενδέχεται να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστούν επιπλέον 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες για να φτάσουν τα προϊόντα σας στην καθορισμένη διεύθυνσή σας. Εκτιμούμε την κατανόηση και την υπομονή σας καθώς προσπαθούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.


Κόστος Μεταφορικών

Όλα μας τα προϊόντα μπορούν να παραδοθούν στο χώρο σας με την ανάλογη χρέωση μέσω μεταφορικής εταιρίας ή εταιρίας courier. Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα και εμφανίζεται στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας.


Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα κοσμήματα – προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, μαζί με τη συσκευασία τους και τα έγγραφα που τα συνοδεύουν, όπως την απόδειξη αγοράς, την εγγύηση κ.τ.λ. Για επιστροφές προϊόντων επικοινωνήστε μαζί μας πρώτα στα τηλέφωνα: 2384022000 ή στο email: ergastiri24@gmail.com.

Επίσης, έχετε τη δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του με οποιοδήποτε άλλο κόσμημα της αρεσκείας σας αντίστοιχης αξίας με το πρώτο ή μεγαλύτερης. Στην παραπάνω περίπτωση επιστροφής και αλλαγής προϊόντων εξαιρούνται οι βέρες, οι οποίες κατασκευάζονται αποκλειστικά για εσάς και δεν δύναται η επιστροφή ή αντικατάστασή τους.

Τα κοσμήματα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στη συσκευασία τους στην κατάσταση που σας παραδόθηκαν, έχοντας φορεθεί μόνο για πρόβα κι όχι για χρήση. Επίσης, θα πρέπει να είναι καλά συσκευασμένα ώστε να μην υποστούν φθορές κατά τη μεταφορά τους και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση.

Κοσμήματα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων δεν θα γίνονται δεκτά. Σε κάθε περίπτωση όμως, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής του προϊόντος που αντικαταστάθηκε.

Αναφορικά με επώνυμα προϊόντα, όπως ρολόγια κλπ., υπεύθυνες για τυχόν βλάβες είναι οι αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος και μη αντικατάστασής του με κάποιο άλλο, η εταιρία θα καταβάλλει το ποσό της παραγγελίας σας εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη μέρα παραλαβής του στον τραπεζικό σας λογαριασμό, υποδεικνύοντάς μας απλώς το IBAN (GR……………………) του λογαριασμού σας. Από το ποσό που θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής της παραγγελίας σας.


Ακύρωση Παραγγελίας

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία των προϊόντων σας εντός 24 ωρών από την πραγματοποίησή της, είτε τηλεφωνώντας στo τηλέφωνο επικοινωνίας 2384022000 ή με email στο ergastiri24@gmail.com.


Επίλυση Διαφορών

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ, Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα επιτρέπει πλέον τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές. Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Κάθε φορέας επίλυσης διαφορών εφαρμόζει τους δικούς του κανόνες και διαδικασίες. Αυτοί είναι συνήθως απλούστεροι, ταχύτεροι και λιγότερο δαπανηροί από ό, τι η προσφυγή στο δικαστήριο. Ωστόσο, η επιλογή του φορέα πρέπει να συμφωνηθεί και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Η ΗΕΔ εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, η οποία εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) και προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.