ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα κοσμήματα – προϊόντα που αγοράσατε εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, μαζί με τη συσκευασία τους και τα έγγραφα που τα συνοδεύουν, όπως την απόδειξη αγοράς, την εγγύηση κ.τ.λ. Για επιστροφές προϊόντων επικοινωνήστε μαζί μας πρωτύτερα στα τηλέφωνα: στο 2384022000 ή στο mail: [email protected]

Επίσης έχετε τη δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος εντός 15 ημερών από την παραλαβή του με οποιοδήποτε άλλο κόσμημα της αρεσκείας σας αντίστοιχης αξίας με το πρώτο ή μεγαλύτερης. Στην παραπάνω περίπτωση επιστροφής και αλλαγής προϊόντων εξαιρούνται οι βέρες, οι οποίες κατασκευάζονται αποκλειστικά για εσάς και δε δύναται η επιστροφή ή αντικατάστασή τους.

Τα κοσμήματα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στη συσκευασία τους στην κατάσταση που σας παραδόθηκε, έχοντας φορεθεί μόνο για πρόβα κι όχι για χρήση. Επίσης θα πρέπει να είναι καλά συσκευασμένα ώστε να μην υποστούν φθορές κατά τη μεταφορά τους και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση.

Κοσμήματα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων δε θα γίνονται δεκτά. Σε κάθε περίπτωση όμως, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής του προϊόντος που αντικαταστάθηκε.

Αναφορικά με επώνυμα προϊόντα, όπως ρολόγια κλπ., υπεύθυνες για τυχόν βλάβες είναι οι αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος και μη αντικατάστασής του με κάποιο άλλο, η εταιρία θα καταβάλλει το ποσό της παραγγελίας σας εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη μέρα παραλαβής του στον τραπεζικό σας λογαριασμό, υποδεικνύοντάς μας απλώς το IBAN του λογαριασμού σας. Από το ποσό που θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής της παραγγελίας σας.

Κατά την επιστροφή δαχτυλιδιών τελικής αξίας άνω των 200€ για την διαφοροποίηση του νούμερού τους (του δαχτυλιδιού) και την επαναποστολή τους στον ιδιοκτήτη τους (για την πρώτη φορά) το κόστος είναι μηδενικό αρκεί βέβαια η επιστροφή να γίνει με μία από τις εταιρείας που συνεργαζόμαστε, ACS, SPEEDEX ή Πόρτα Πόρτα.

Πώς επιστρέφω αυτό που αγόρασα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ergastiri24.gr;

Εφόσον θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραλάβει, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του ergastiri24.gr προκειμένου οι αντιπρόσωποί μας να σας καθοδηγήσουν για τη διαδικασία επιστροφής. Κατά την αποστολή του/των κοσμήματος/κοσμημάτων σας, στέλνετε το δέμα σας με χρέωση παραλήπτη κι έπειτα το κατάστημα θα επιστρέψει ολόκληρο το ποσό που έχετε καταβάλει κατά την αγορά σας, αφαιρώντας τα μεταφορικά 8€ (4€ αποστολής και 4€ επιστροφής). Τα χρήματα θα καταβληθούν σε προσωπικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει έπειτα από επικοινωνία με την εταιρεία μας.

Πώς θα πάρω πίσω τα χρήματά μου;

Η επιστροφή των χρημάτων σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει. Αν είχατε προπληρώσει την παραγγελία σας με PayPal, μόλις παραλάβουμε πίσω τα προϊόντα θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό σας στο PayPal. Αν είχατε προπληρώσει με πιστωτική κάρτα, με την άφιξη των προϊόντων στο κατάστημά μας, ακυρώνεται η χρέωσης της κάρτας σας και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας. Ωστόσο, αν είχατε επιλέξει αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και στις 2 περιπτώσεις είναι απαραίτητο να μας υποδείξετε το IBAN του λογαριασμού σας όπου και θα πιστωθούν τα χρήματα των προϊόντων που επιστρέφετε εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Πόσα χρήματα θα μου επιστραφούν;

Το ποσό που θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας θα είναι όλο το ποσό που έχετε πληρώσει για τα κοσμήματα πλην των αρχικών εξόδων για τα μεταφορικά (4€) και των εξόδων για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας (4€). Συνολικά δηλαδή σας επιστρέφεται όλο το ποσό πλην των 8€ που αντιστοιχούν στα μεταφορικά.

 ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία των προϊόντων σας εντός 24 ωρών από την πραγματοποίηση της, είτε τηλεφωνώντας στo τηλέφωνo επικοινωνίας 2384022000 είτε με την αποστολή e-mail στο [email protected]

ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ, Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα επιτρέπει πλέον τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές. Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Κάθε φορέας επίλυσης διαφορών εφαρμόζει τους δικούς του κανόνες και διαδικασίες. Αυτοί είναι συνήθως απλούστεροι, ταχύτεροι και λιγότερο δαπανηροί από ό, τι η προσφυγή στο δικαστήριο. Ωστόσο, η επιλογή του φορέα πρέπει να συμφωνηθεί και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Η ΗΕΔ εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, η οποία εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) και προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.